środa, 25 grudnia 2013

Nie wiem, czy robię dobrze, czy też źle...

Tytuł posta może nie wróżyć najlepiej, ale już postanowiłam. Podjęłam decyzję. Klamka zapadła. Otóż... Chciałam Wam ogłosić, że zmieniam działalność bloga. Nie za bardzo mi idzie pisanie opowiadania, największą tego winę ponosi moje lenistwo. Mam mnóstwo pomysłów na rozdziały, ale jakoś mi się nie chcę ich pisać. Dużo lepiej i wygodniej pisze mi się One Party. Możecie uznać, że mój pomysł jest zły, ale wolę pisać jednorazówki. Nawet na dzisiaj mam zaplanowanego jednego parta, który powstał dzisiaj w nocy ze współpracy z moją zajebistą Justyną. I jeszcze zmieniam nazwę  bloga z "~Te Esperaré~" na "Otro Día Más" co w tłumaczeniu oznacza 'Jeszcze jeden dzień'. Zwrot ten zapewne znacie z piosenki Lodovici Comello o tym samym tytule ;)
Mam nadzieję, że moja decyzja nie jest zła, a opinię o tym pozostawiam Wam, kochane ludziska xD
  ~Aga

P.S Feliz Navidad para todos <3333


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz